onsdag 16 april 2008

Klockan är 01.29 och jag är redan lite trött

Kommer bli en låååång natt. Och en ännu längre dag. För direkt efter jobbet måste jag åka till stallet och närvara när hovis skor mina hästar. Så i bästa fall ligger jag i min säng vid 11-tiden (hoppas jag verkligen)!!

Den stora paniken börjar infinna sig! Dont get me wrong, jag ser jättemycket fram emot balen på Stams. Men insåg idag (jag vet jag är tröööög) att det är bara Österrikarna där...*gulp*. Hoppas dom är lite snälla och inte så elaka som Vickan säger de kan vara. Och att de är snälla nog att prata högtyska eller engelska (I wish förmodligen...hahaha). Sen hoppas jag Vickan inte dumpar mig där heller (har hänt ibland på andra ställen men då gör det inget där känner jag fler liksom...) jag har dumpat henne ibland också ifall ni undrar :o).

Sen är det lite annat också men det är way to private!! ;o)

Det kan ni få veta på MSN om ni är vääääldigt nyfikna. Men det har med Världens Bästa att göra.....så klart....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lång är rätt ord.

Vicky M sa...

jag ska inte dumpa någon, jag kommer nog gömma mig på toa större delen av tiden :P