måndag 28 april 2008

Innsbruck

Hej allihopa!!

Kvar i Innsbruck än och vi ska snart ut och göra stan. Jag ska turistshoppa till Vickys stora skräck..hahaha. "Du ska väl inte bli nästa Clio????" sa hon nyss med skräck i rösten. Närå ingen risk.. :o). Riktigt så illa är det inte!!

Det kommer en lång balrapport när jag kommer hem, för skitkul hade jag fast jag själv förstörde en del men Stams Maturabal kan rekommenderas ;)
Orkar inte skriva den på Vickans dator för den motarbetar mig hela tiden och ska jag skriva långt inlägg orkar jag inte med den. Sen måste jag försöka komma ihåg allt, vi gjorde en massa knas som bland annat "stjäla" bilder, ringa nattliga (läs tiiiidig morgon) fyllesamtal till vissa personer... och annat skoj.

Igår låg vi hela dagen i sängen vi var helt döda. Inte bakfulla eller nått alls men trötta. Men så kom vi hem 07.00 oxå.

Inga kommentarer: