onsdag 23 april 2008

Planerna för resten av dagen/veckan

Idag: ut och gå tar ca 1 timme sen duscha och sova några timmar innan nattpasset.

Imorgon: sova till 11.00 (hinner inte mer) upp till Bilmetro och de ska kolla varför min bil har ner fönstren hela tiden (5 ggr bara idag) sen till stallet och rida båda, alt rida 1 och ta 1 som handhäst, beror på hur lång tid det tar med min bil. Sen hem byta om och sen ut till brorsan för att hjälpa honom flytta de tunga möblerna (han flyttar eg i helgen när jag är borta men får nyckeln imorgon så jag kan hjälpa till med det). Sen stallet igen och ta in hästarna, efter det hem och duscha och packa klart.

Fredag: stallet tidig morgon innan jag hoppar på tåget mot Arlanda klockan 08.30. Sen flyg söderut och landar i Innsbruck 17.05 efter byte av flyg i Frankfurt däremellan.

Så sysselsättningsproblem har jag inte!!

Inga kommentarer: