fredag 11 april 2008

Liten paus

Hemma för en liten paus och lunch mellan mina två motionspass. Varit ute och gått redan och var även förbi och hämtade ut mitt halsband från Älskade barn. Det är tom finare i verkligheten än på bild och då var jag supernöjd med det på bild!! Så fiiiiiint.

Ska alldeles strax iväg och rida Galax. Action får jag se, han hostade igår och fick då bara en kort promenad. Så det blir nog det för honom idag med.

Sen jobbar jag inatt och hoppas hoppas på att få besked att jag fått fredagen den 25 april ledig. Annars startar operation bytesaffär...problemet med just den dagen är att ett pass redan är utsatt på övertid = det fattas liksom redan folk. Och det är bara 2 som kan ta det och ingen av dom är förtjusta i att jobba natt. Men jag ska försöka vädja till deras bättre inre jag :)

Inga kommentarer: