onsdag 30 april 2008

Bilen, den där jäkla bilen

Min bror hade bilen 3 dagar när jag var i Österrike. Tror ni rutorna åkte ner EN ENDA GÅNG?? Nä då. Sen har den stått på bilverkstaden i 3 dagar och dom har försökt hitta något fel, vilket de inte gjort för rutorna har inte åkt ner EN ENDA GÅNG!!. Fast dom har tom försökt provocera fram det.

Alltså är det troligen bara så att den lilla fula bilen inte gillar mig :(..... nu har mina föräldrar den igen och jag har deras (för de har garage) så ska vi se om den håller sig i skinnet. Jag kommer ta tillbaka den om 1 vecka eller så om den är okej när de har den. Ska bli mycket spännande se hur länge jag kan ha den innan den skickar ner alla rutor igen......

2 kommentarer:

Vicky M sa...

du den ska jue lugnt vara fixad om den ska me på några tävlingar!! speciellt om den ska stå utanför VISSA hotell..hahahaha

Tasja sa...

Du jag har redan funderat på hur fan jag ska lösa det. Sno åt mig mina föräldrars lilla Peugeot kanske??

Fast vi lär bli "noterade" annars vill jag lova...hahahaha