torsdag 10 april 2008

Sista inköpen gjorda

Nu har jag hittat en väska och köpt trosorna Vickan rekomenderade. Så nu är alla inköp och grejs inför 26 april fixade. Jag är klar!! REDAN!!! Johoooo och kan nu slappna av ett tag.... Och nu är det helt klart det blir Stams och bal för min del. Jag har visserligen bara fått ledigt (bytt rättare sagt) lördag - söndag än men jobbar på att få bort fredagen också. Annars i värsta fall jobbar jag fredag natt, sätter mig på tåget direkt (måste be få gå lite tidigare men det ska väl inte vara några problem hoppas jag) och sen flyger jag till Innsbruck via en paus i Frankfurt. Landar i Innsbruck ca halv två och hoppas få 2-3 timmar sömn hos Vickan.

Sen är det BAL!!!!


4 kommentarer:

Vicky M sa...

det är jue crazy!! du måste jue få nån att ta dagen!!

Malin sa...

hahah du är fan galen!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Klart du måste få ledigt. Är ju inte varje dag man ska gå på bal.