tisdag 22 april 2008

Vilken mardröm

Vaknade imorse före klockan ringde ur en dröm om....Kike!! Gaahhhh vilken mardröm.....

Lyckades somna om i 30 min sen var det dags upp och åka till stallet. Jag älskar sådana här dagar. Sol och lagom varmt, 15 grader. Slår lätt en supervarm sommardag för än har inte alla äckliga flugor, mygg, broms och elände kommit. Så just nu är det bara skönt och härligt att rida. Båda hästarna skötte sig utmärkt idag och jag red båda en varsin lång vända på banvallen i härlig sol. Fast dom är ju som dom är båda två, och ömsom travade/galopperade på fint och ömsom kom på att oj det blir ju skuggor av träden!! ojjjj det måste jag ju HOPPA över.... knashästar....hahahaha

Har tagit tillbaka min bil idag (ma&pa ska skulle iväg och sätta på sommardäck på sin, jag kör ju på dubbfritt så jag kan slöa ett tag till, brukar byta i maj eller så). Den har skött sig utmärkt den vecka dom haft bilen och haft alla rutorna uppe hela tiden. Få se om den tänker fortsätta med det eller om det är så att den har något emot just MIG!!

Våra Bästa År på TV:n just nu sen blir det en vända runt sjön (hinner inte mer), sen hjälpa brorsan med lite möbelflytt och efter det ner på stan och fixa inköp av saker som ska med ner till Vicky på fredag.

4 kommentarer:

Vicky M sa...

ahhh nejjj, täbnk så är han där!!!!

Tasja sa...

Åh nej det tänkte jag inte ens på....när man inte trodde det kunde bli värre typ.....hahahaha

Malin sa...

hahaha fan vad skoj! Ni har inte ens tänkt på honom?;PHan gillar inte alls mig oh det är helt vickans fel hehe

Tasja sa...

Alltså han är väl inte direkt en av mina favoritpersoner, han gillar inte mig heller Malin, fast i mitt fall är det mitt fel ;), för jag inte nappade på hans erbjudande....hahahaha

Så nä han tänker man så lite som möjligt på....