onsdag 30 april 2008

Får bara skäll jag....

Gissa hur många gånger Vicky "skällt" på mig för i lördags?

Och nu "skäller" hon för jag inte uppdaterat bloggen. Kom hem vid midnatt, skulle egentligen lagt mig att sova direkt för jag har morgonpasset i stallet men fick ett SMS av min stallägare runt 23.00 att hästarna sover ute inatt = lite sovmorgon för mig. Det är 10 grader varmt nu mitt i natten så de har det säkert jätteskönt ute. Så jag fastnade här på nätet.

Nu ska ni få ta del av en rolig SMS-konversation, tyvärr lite censurerat då jag inte vet om alla saker är officiella än:

Vicky: Jag tror jag hittat A:s flickvän! Blööö! Eugenia Soffner! yhh verkligen asful!
Jossan: Åhh måste kolla sen. Du jag hittade SMS:et till B i min mobil, skickat 04.29 alltså ringde vi honom jävligt sent! :)
Vicky: Vad skrev du då? Hann du inte med tåget?
Jossan: Nä måste vänta 1 timme.
Vidarebefodrar SMS skickat till B: Kommst Du zu Millenium? Vicky. Alle ist hier.
vicky: hahahahaha fint grammatikfel också :p sind och inte ist ska det vara :)
Jossan: Jajajajaja jag var full och kan inte tyska.
Vicky: hahah skyll på det :P
Jossan: Det roligaste är ju att HAN tror du skrev det :) ;)
Vicky: Passa dig inför next time du vet hur min mun e :p
Jossan: Jo tack, upplevt det ;)
Vicky: :)

Ja sådana är vi..... :o)
Vicky:

1 kommentar:

Vicky M sa...

Eugenia Soffner! hahaha..ja dör vilket namn..hahahaha