lördag 26 april 2008

I går

Vi skulle bara ut en kort vända på Stads-Cafe och Hofgarten för Vicky skulle jobba lite (fota). Så typ ta en drink på var ställe och gå hem tidigt. Ja just det gick ju inte så bra då.....

Eller på första stället höll vi oss till en drink. Men inte på Hofgarten. Betti, Steffi och Dominik anslöt efter ett tag. Vi var inte hemma tidigt och vi drack betydligt mer en 1 drink.....

Det händer jag också har väldigt Blond-moments. Ett var igår när jag efter typ 1 år fick reda på att Betti och Steffi inte är från Tyskland utan Österrikare!! hahaha. Men va sjutton jämt när jag sett dem så hänger de med tyska tjejerna och de är bara på tyska tävlingar och dessutom pratar i alla fall Steffi tyska så jag förstår. Hur fasen skulle jag kunna veta de är härifrån??? Men jaja nu vet jag och jag blev förlåten för min fadäs. Österrikare och tyskar gillar visst inte varandra så bra har jag också blivit upplyst om. Och att jag nog är enda personen som inte är österrikare som kommer till Stams ikväll.... jaja bara de inte går runt och talar om det för alla så. Jag gillar ju inte att bli för "känd" typ.

Vickan bara tjatar och tjatar om att jag måste skaffa Facebook. Det är en av orsakerna jag inte gör det, ja inte att hon tjatar alltså, utan att där är man way to "känd" och vem som helst kan hitta en. Inte min stil. Jag finns på en blogg som man hittar och man letar, jag finns på StudiVZ också och på MSN. Vill man verkligen hitta mig så går det men man får jobba lite hårdare än om jag var på Facebook.

Nä måste sluta om 40 min ska vi vara hos frisören och få håret fixat till ikväll. Snygg uppsättning ska det bli.

Inga kommentarer: