onsdag 23 april 2008

Mega trött idag

Men inte så konstigt haft sjukt fullt upp i så många dagar så till slut hinner det ikapp en.

Men var uppe i morse och i stallet då jag hade morgon där. Men idag red jag ej (planerat har en massa annat jag måste fixa) sen hem och sov i 2 timmar till. Var helt slut. Nu ska jag åka till Borlänge och prova balklänningen en sista gång, sen fixa en grej åt Vickan och lite annat som dök upp inför helgen.

Jobbar inatt oxå så 2-3 timmar sömn senare i kväll vore nice. Kom just på jag fasen måste börja packa lite oxå...

Jo just jag rapport om min bil; igår hissade den ner fönstren 1 gång och idag så far 2 ggr. Den gillar inte mig :( men än så länge har den inte gjort det ute på parkeringen i alla fall utan i stallet samt precis när jag stängt dörren efter mig på den.

Inga kommentarer: