torsdag 3 april 2008

Big Mystery

Hej hej igen. Har inte skrivit på några dagar men inte haft något kul att berätta. Har mest bara jobbat övertid för alla är sjuka.

Men idag när jag vaknade (nyss, ska jobba natt ju!) så hade någon ringt mig 07.20 från Österrike och det är inte Vickan! Det är från ett fast nr så mycket har jag fått fram och från området Kärnten.

Mysteriet är stort! Vem fan ringer mig för det första 07.20!!!!! Vilken tiiiiiid alltså. Och vem i Kärnten som jag inte gett mitt nummer ringer mig???

Men Vickans hjälp har jag i alla fall kommit fram till att i den delen av Österrike bor;
Morgi & Hamstern

Vickan tycker jag ska ringa tillbaka men nääääää, tänk om den i andra ändan bara pratar Österrikisk tyska? Då är jag lost direkt ju. Men jag kanske ska ringa från jobbet. Då står det nämligen skyddat nr och jag kan ju bara lägga på ;). För nog är jag nyfiken som attan vem det är och varför ringa mig? Och man ringer ju inte direkt fel hur som helst utomlands heller tycker jag. Är ju landsnummer och skippa nollan och sen mitt mobilnr ju.

Får väl vara tacksam över att riktnumret inte gick till Oberösterreich i alla fall.......då hade jag dött alltså!!!!

Mest kul blir väl att se om personen ringer igen...

2 kommentarer:

Vicky M sa...

riiiing!!!

Malin sa...

haha bara ringa ju!Hamstern olalala