måndag 7 april 2008

Vilodag

Idag både snöar och regnar det så faktiskt får hästarna en vilodag. Det är inge kul att rida på genomblöta kalla hästar. Min egen kropp skriker också efter vila men den ska plågas ett varv runt Tisken (4,5 km) i alla fall. Den får vila imorgon när jag jobbar heldag och sen har stallet efter det.

Sen ska jag åka till Borlänge och köpa de där nya promenadgympaskorna också idag. Gäller passa på när man har tid. Så spar jag lite bensin också genom att ta stallet på vägen hem! Råkade sova till 14.00 så dagen blir lite kort lixom. Men som vanligt när jag slutar 23.00 så hamnar jag framför datorn och lägger mig först vid 03.00 - 04.00 tiden, så också igår.

Kollat lite flyg till Innsbruck om nu allt går som det ska och tja inte fanns det många att välja på och jag kan inte ens boka än. Håll tummarna platserna inte tar slut innan jag får besked.

1 kommentar:

Vicky M sa...

i värsta fall har du salzburg, münchen eller ev. via wien. flyg wien-ibk går asofta med sky europe och kostar typ inget :)