måndag 22 augusti 2011

Effektiv dag

Sovit lagom länge, tränat 15 min crosstrainer, 60 min gym, 37 min jogging, 10 min prommis. Var sedan och lämnade plasma så nu är jag rätt "död". Har trots detta städat så det är klart inför kvällen. Mareike och Benni kommer och vi ska se fotboll matchen St Pauli - Duisburg.

Imorgon först Werderträning sen Osnabrück hela dagen.

Onsdag måste jag fixa ärenden på stan, bland annat är det verkligen dax för ett frisörbesök.

Torsdag är det Euroleauge på TV

Fredag är det avslutsfest för Katja (som flyttar tillbaka till Düren ett tag) och U21 spelar hemma.

Lördag spelar Werder borta mot Hoffenheim men vi ska såklart se matchen.

Söndag först U19Platz 11 (om det är bra väder) och sen Bundesligafotboll på TV.

Därutöver ska jag träna i alla fall minst två gånger till denna veckan, troligen onsdag och torsdag och ev också på fredag.

Inga kommentarer: