fredag 5 augusti 2011

Lista!!! var ju så länge sen!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nepp
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. Vad åt du senast? Salta pinnar
4. Har du fått någon komplimang idag? Ja, från min chef idag.
5. Har du varit med i en rättegång? Ja
6. Är du polare med grannarna? Nä
7. Vilka länder har du bott i? Sverige, Österrike och Tyskland
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? På väg hem från Norderney för ca 1 månad sedan.
9. Har du haft en stalker? Inte vad jag vet.
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Näää, är skitdålig på att minnas vad folk heter.
11. Hur bra är din syn? urdålig! -9,75 på ena ögat och -9,25 på det andra.
12. Var är dina syskon just nu? I Sverige...räcker det som svar? Har ingen bättre koll än så på dom faktiskt.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Jag är tyvärr urdålig på att minnas vad jag drömt.
14. Vem ringde dig senast? Kabel Deutschland
15. Vilken tid gick du upp imorse? Kl. 05:00
16. Vad ska du göra i helgen? Jobba och gå på fotboll
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Suddade alla igår faktiskt så har inte fyra sms där.
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Per Mertesacker (fotbollsspelare)
19. Vad finns i din bakficka? Har inte kläder med bakfickor på mig just nu
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov
21. Vad är det första du gör på morgonen? Försöker vakna
22. Vad ska du göra efter det här? Städa badrummet och om en halvtimme se Bundesligastarten.

Inga kommentarer: