onsdag 17 augusti 2011

Paket

Paket tycker vi om. Speciellt när de kommer lite oväntat och man inte måste betala för de :). Fick ett paket idag från Vickan med två svenska böcker och två tidningar. Nice!

Blev 30 min och 3,2 km på löpbandet idag, men istället så sprang jag fortare och med lite lutning så jag är nöjd trots att benen inte orkade 1 timme. Hade ju gymmat före också. Imorgon står bara konditionsträning på programmet och då hoppas jag kunna springa minst 5 km och gärna 1 timme (vilket då blir ca 6,5 km).

Har även varit och handlat och nu ska jag städa lite och slappa på soffan. Var ingen träning idag halv fyra men imorgon är det och den har jag planerat in. Måste också bestämma mig för om jag ska slå till på en smartphone (är ju väldigt praktiskt ibland måste jag säga) eller en normal billig mobil. Ska ta en vända på stan imorgon, även lämna plasma hade jag tänkt. Blir det en smartphone blir det i alla fall en Samsung Galaxy. Den har överallt fått överlägset bäst recensioner.

Vilket gör jag måste gå upp lite tidigare imorgon och inte sova så länge som idag. Men vi kom ju hem sent igår så tjaaaa jag tyckte jag var värd en sovmorgon även om 11 är alldeles för länge!

1 kommentar:

IngelaH sa...

Jag trivs alldeles utmärkt med min Samsung, även om vi är lite oense om vilka ord det är jag vill skriva och vilka ord den skriver, när jag väl skickar meddelanden... :D Men jag hoppas jag lär mig så småningom.

Första två veckorna kunde jag inte fatta hur man skulle ringa. Det visade sig att jag var inne på miniräknaren stup i ett i stället för i knappsatsen... ;)