fredag 26 augusti 2011

Nackspärr

Usch jag vaknade med nackspärr. Inte bra. Därför föll dagens träning bort. Har masserat in liniment i omgångar tom lag mig och sovit 2 timmar och hoppats på att det skulle vara borta när jag vaknade men det var den inte.

Det skulle regna hela dagen idag sa väderprognosen. Det är strålande sol och nästan 30 grader varmt. Hoppas det fortsätter så för vi ska fira iväg Katja utomhus vid Osterdeich har vi tänkt.

Håller just nu på att tvätt och städa, ska sen till Rewe och handla (måste ha flugdödarsprej och det har inte mitt Netto här), sen duscha och bege mig iväg. U21 spelar nämligen också ikväll, hinner inte se hela matchen pga festen men första halvlek och uppvärmningen hinner jag med.

För övrigt håller jag med den här utomlandsbloggaren....


Inga kommentarer: