söndag 28 augusti 2011

Fotboll och schema

I fredags såg jag U21 vinna med 3-1 mot Vfl 07 Bremen. Sen firade vi av Katja. Jag var inte där så länge dock, och glad var jag för det när jag på lördagen såg hur de andra såg ut.....

Igår var Mareike och Benni här och vi såg Werders proffs vinna mot Hoffenheim med 2-1.

Och idag var vi vid Platz11 och såg Werders U19 vinna med 6-0 mot Vfl Oldenburg.

En rätt bra helg för Werder. Tyvärr förlorade U23 borta mot Heidenheim (samma Heidenheim som skickade iväg proffsen ur tyska cupen med 3-0) så U23:s förlust med 0-1 får ju ses som bra.

Har även varit och hämtat mitt schema idag på jobbet, jag fick de tre extra dagarna ledigt, så jag börjar jobba först 8 september. Skööööönt! Har inga kvällspass heller i september så jag är mycket nöjd med schemat. Dessutom fått de helger ledigt jag ville ha. Det lönar sig att alltid ställa upp när man kan och dessutom jobba som en gnu när man är där! Ta och ge liksom.

Nu ska jag jobba vidare på min mat. Blir potatisgratäng med stekt kyckling.

Inga kommentarer: