lördag 13 augusti 2011

Igår och idag

Igår sprang vi också till träningen, träffade Jana där som följde med mig hem. Hann tvätta lite däremellan också.

Idag har jag först jobbat, sen direkt till Platz11 och matchen U23-Wacker Burghausen 1-1, efter den Bundesliga matcher på storbild i Ostkurvensaal. Kvällsmatchen skulle de andra se hos Sascha men eftersom jag (som alltid nästan) jobbar imorgon så fick jag snällt åka hem till mig. Men imorgon, då är det min tur! För jag har SEMESTER från och med måndag!!!

I övrigt var det en skitdag på jobbet idag. Vi låg så bra till i tid, när de kommer från köket och säger vi måste hjälpa till, det är bara en person där. Så det blev till att börja fixa frukost hux flux, Jana fick ringa runt och försöka hitta personal till köket, för chefen för den avdelningen gick inte att få tag på (lämpligt eller hur??). Så vi blev sena, fick slänga om vårt eget schema och sånt retar mig. För ni ska aldrig tro vi får hjälp av köket när vi är en man kort! Sen kom lunchen sent och då blev jag ännu surare men vi hann i tid ändå som tur var.

Inga kommentarer: