onsdag 3 augusti 2011

Nu är jag riktigt arg ska ni veta

För jag var ju lovat dyrt och heligt igår att idag skulle de komma. Strax efter tolv ringer de (igen!! fast jag sagt de ska komma inte ringa!) och säger de kan inte idag. De har inga tekniker. Detta är alltså underfirman och när jag säger jag har för faaaaan väntat i tre dagar nu, säger hon, vi fick jobbet av Kabel Deutschland först idag. Gissa om det kommer att bli ett mycket surt och elakt brev som går iväg.

Nu är nya budet imorgon mellan 14-16. Jag tänker inte ens kommentera om jag tror på det...

Idag är det i alla fall säsongspremiär för en riktig match för mig, U23 spelar hemma idag och jag och Benni ska gå dit och titta.

För övrigt skrev min nya favorit på hos Wilhelmshaven igår och gjorde dessutom ett mål i deras träningsmatch igår med. Bläääääääää (för underskriften, inte för målet alltså!)

Vad gäller träning så har jag joggat 45 minuter i förrgår och 36 minuter idag. Inte illa pinkat!

Inga kommentarer: