torsdag 25 augusti 2011

Halva semestern är slut

Usch, jag vill inte! Jag vill ha läääängre ledighet. Känns som jag inte alls hinner med allt jag vill göra. Men jag måste säga jag prickat in tiden bra. Det är soligt och varmt varje dag än så länge även om det på mornarna är både regnigt och grått, men framåt lunch är det borta och solen strålar.

Var och klippte mig igår, gillar priset 13 Euro. Lagom när man bara vill klippa topparna liksom. Sen var jag och Mareike på stan och fixade lite ärenden.

Idag sov jag länge, och sen var vi först till Werdersträning och kollade lite sen till stan igen för att hämta upp en matchtröja som Mareike fick namn och nr tryckt på och som de inte kunde göra klart igår, tillbaka till Stadion och hämta upp Benni och Katja, via Eislabour och en läcker glass sen hem.

Nu kollar jag lite sådär vid sidan om på Schalke - Helsinfors som spelar EL-kval.

Inga kommentarer: