torsdag 18 augusti 2011

Werder träning

Blev det. Ingen plasma, ingen stad. Det tar jag imorgon. Fick sällskap av Benni dit och så träffade vi Katja och Tina där. Kollade in träningen och efteråt väntade vi för både Benni och Tina ville ha lite foton med spelare. Träffade på Denni också (han är ju skadad och reha-tränar bara) så jag pratade lite med honom och frågade hur det gick med skadan (bättre sa han) och så sa han att han blir lika förvånad varje gång jag pratar svenska med honom.

Passade även då på att fråga hur det gick med tyskan. Jodå, det gick men grammatiken är svår. Äsch, sa jag, den kan inte jag heller, jag kan bara orden och kan prata, det räcker långt. Då skrattade han och sa okej.

Sympatisk kille måste jag säga.

På vägen hem gick vi förbi Eislabor, idag åt jag smakerna nektarin, vit choklad och kokos.

Inga kommentarer: