fredag 19 augusti 2011

Ny mobil

Japp, det blir det idag. Vaknade till inatt och skulle kolla vad klockan var. Då har mobilen igen slagit av sig själv. Och eftersom jag använder den som väckarklocka när jag jobbar måste den fungera! Nu ska iof väckarklockan ringa ändå men så som min mobil har börjat hålla på törs man ju inte lita på det längre.

Alex följer med och hjälper mig vid inköpet, har nämligen bestämmt mig för en smartphone och han är mer eller mindre expert på sådana och vilket abonnemang man ska ha.

Efter det har jag lovat att bjuda på fika som tack för hjälpen och sen om det inte regnar allt för mycket åker vi vidare och kollar på Werders avslutsträning, där vi träffar de andra.

Innan det ska jag vid 11-tiden ungefär åka och lämna plasma, så idag blir det träningsfritt. En vilodag.

Inga kommentarer: