onsdag 25 april 2012

Förmiddagen

Så varit flitig! Tagit reda på att jag inte behöver deklarera. Japp, så är det här. Om man är en normal inkomsttagare med jobb och inte har en massa avdrag behöver man inte göra ett enda dugg! Praktiskt!

Sen har jag varit ute en runda runt Stadionområdet och gått/sprungit. Sträckan jag innan min paus kunde springa helt fick jag nu dela upp i tre delar med gå/springa/gå/springa osv. Gjorde så att jag sprang på alla delar som är grusväg och gick där det är asfalt för att skona ben och fötter lite så här i början.

Nu ska jag ta en dusch, sen är eftermiddagens planer att äta, lämna plasma och fara ner på stan. Måste köpa mig en ny almanacka och ev ett par nya byxor. Ikväll måste man ju se CL-matchen Real Madrid - Bayern för att se vem som tar sig till final. Jag vet inte ens vem jag är för. I princip är båda klubbarna skit, typiskt sådana som bara köper sig framgång. Men för tysk fotboll vore det ju bra med Bayern i final. Men ingen - utom Bayernfansen - vill se dem vinna. Så kanske är jag idag för Bayern och för Chelsea i finalen? Fast det är ju också en sådan där ihopköpt trupp. Gaaahhhh.

Inga kommentarer: