måndag 2 april 2012

Måndag

Jobbat kväll. Trist men går väl eftersom jag inte gör det allt för ofta. Men nä, trots att man får sovmorgon är kväll inget för mig. Det trodde jag aldrig jag skulle säga :), jag som i Sverige alltid jobbade kväll eller natt. Men här ser min lediga tid lite annorlunda ut och då passar dagjobb hundra gånger bättre även om det innebär att kliva upp halv fem eller fem (de få gånger jag numera inte måste jobba som fackkraft). Numera betraktar jag att kliva upp vid fem som sovmorgon.....;)

Men imorgon är jag ledig, vilket innebär jag alldeles säkert inte tänker kliva upp före klockan 10 i alla fall. Har massagetid klockan fyra och vill innan det hinna lämna plasma. Men det kan jag också om det blir nödvändigt göra efteråt men då är det mer folk där och då tar det längre tid.

Skulle kunna tänka mig kolla på Werders träning också om vädret är bra. Men då måste jag kliva upp före 10, för de tränar nämligen klockan 10 imorgon. I övrigt ska jag inte göra så mycket imorgon faktiskt. Behöver varken tvätta eller städa, så himla skönt!

Inga kommentarer: