söndag 8 april 2012

Påskhelg

Har varit inne och tagit det lugnt denna påsksöndag. Tittat på tre matcher på TV:n, för här i Bremen lyckades jag inte hitta en enda (de spelade alla igår eller har bortamatcher idag). Har i alla fall städat och lagat mat. Lyckats glömma bort att allt är ju stängt här i morgon också men som tur är har jag mat så det räcker. Är värre med frukosten har jag märkt. Får räcka med en banan imorgon alltså. Hårt bröd har jag med, knäckebröd med smör och banan är faktiskt riktigt gott! Det dumma är att det måste bli samma frukost på tisdagen med, för jag kan ju inte handla förrän efter jobbet på tisdag.

Få se om jag kan övertala Benni att följa med på avslutsträningen imorgon. Vill ta ett foto med Rosi. Fast ev ska det regna isåfall ställer vi in det.

Nu måste jag skriva en To Do-List för veckan. Annars glömmer jag hälften när det är så mycket annat som det är denna veckan med jobb varje dag och fotboll nästan varje dag.

Inga kommentarer: