måndag 9 april 2012

Träningsomstart

Ev en lång skadeperiod med ryggont och fotproblem som nu lösts med massage och nya skor + inlägg så tänkte jag starta om med min träning. Är sjukt besviken på att jag fick lov att ta en lång paus när jag lyckats träna upp mig så jag kunde springa 5 km utan paus. Men, men så är det, skador kommer och går. När inte ens proffsen håller sig friska trots alla faciliteter de har måste man väl acceptera att man som verklig amatör också råkar ut ibland.

Hade tänkt sätta igång denna veckan, varit helt smärtfri ett par dagar. Men har också insett att jag kommer inte att ha orken denna veckan med 3 sena fotbollsmatcher och upp klockan 04.30 varenda dag. Som gjort för att misslyckas liksom. Så jag skjuter på det en vecka och gör en vettig träningsplan nu istället.


Benni och Tim
Benni och Lukas
Vi var förresten på avslutsträningen också, trots regn. Jag hade ingen lust att fota när spelarna såg ut som våta hundar men Benni tog två kort med Lukas och Tim.

3 kommentarer:

Vicky M sa...

så är alla träningarna slut nu? dvs innan Euro?

Tasja sa...

Nänä, avslutsträningen innan matchen som är idag! :)
De håller på till slutet av maj någon gång (ligan spelas till 9 maj).

Vicky M sa...

aha :) hinner kanske hälsa p innan allt e slut då :P