tisdag 3 april 2012

Sjukgymnastik

Hade en ny sjukgymnast idag, som bara jobbade sin andra dag på stället men jag tyckte hon var mycket bra. Så jag bokade en tid hos henne nästan gång. Det är min sista om det inte är så att de tycker jag behöver 6 till, isåfall sa ju min läkare jag skulle få en remiss på det utan problem. Jag skulle bara säga till. Fick tre stabiliseringsövningar att öva på också. Hon sa att min högra sidan är mycket fastare än den vänstra. Det är väl ungefär det jag själv har känt också. Men hur som helst är det mycket bättre och det är ju bra!

Min Ipod är upphittad och inlämnad till HittegodsetArlanda också! Jihoooo. Den kommer på posten, jag kunde iof få hämta den där men det blir ju lite svårt. Speciellt eftersom de bara låter upphittade saker ligga där 1 månad. Kostade lite mer att få den per post, då de bara skickar mot postförskott och dessutom utomlands då men hur som helst mycket mycket billigare än att köpa sig en ny.

Nu ska jag laga ihop lite matlådor för veckan som jag kan ta med mig till jobbet.

Inga kommentarer: