tisdag 24 april 2012

Skola eller ej?

Marion, en kollega på den ambulanta sidan kom till mig idag och sa att vi ska visst tillsammans få gå i skolan och den börjar 1 oktober. Jaha, sa jag, har jag inte hört nått om. Jag vet ju de ska ha anmält mig, att de försöker jag inte ska behöva gå tre år men jag har inte fått höra hur det blir. Kan ju anta de har anmält mig under tiden de undersöker hur det ska bli och eftersom de troligen inte fått något svar än, har de inte berättat mer för mig än så länge. Men det vore ju toppen att få gå samtidigt som Marion. Då kan vi ju plugga ihop och så! Så jag håller tummarna. Träffade på henne precis när jag skulle gå hem och hon skulle börja så hann inte prata mer än så.

Är ledig imorgon och har inte så mycket på schemat än så länge. Bara ut och gå/springa lite. Nice.

Inga kommentarer: