tisdag 3 april 2012

Vinterdäcken är på än så länge....

Och det är bra det. Har precis sett väderrapporten. Ska komma snöregn både imorgon och under påskhelgen. Och eftersom jag troligen åker till Wilhelmshaven på lördag (om Gud är god, Kevin frisk och inte avstängd... förresten var han också på Platz11 i söndags och kollade in U23 när de spelade)  så är det ju bra jag inte bytte däck förra veckan. Var inne på det först, det var ju så varmt helgen innan. Men sen så tänkte jag att man vet aldrig och ska man ut och åka lite långt (allt är ju relativt men det blir i alla fall 20 mil tor) så tänkte jag nääää jag väntar man vet aldrig.

Inte för att jag tror det kommer ligga kvar men halt kan det ju bli trots det. Och eftersom man åker på dubbfritt här så drar det inte så mycket mer bensin så jag låter nog däcken sitta kvar i 14 dagar till i alla fall. Aprilväder är knasigt.

Inga kommentarer: