torsdag 19 april 2012

Sömn

Tagit igen lite förlorad sömn igår kväll och idag på förmiddagen, sov ända till 11.00 när Posten ringde på dörren och levererade biljetter till Werders sista hemmamatch denna säsong (mot Schalke 04). Var iof vaken redan vid 7-tiden men då tittade jag bara på klockan och konstaterade att nej, glöm det och somande om.

Har varit och lämnat plasma, idag var en lönsam dag med 38 Euro i betalning.

Sitter och funderar på om jag ska förlora lite sömn imorgon eller inte. Wilhelmshaven spelar hemma men först 19.30 vilket innebär jag inte är i säng förrän ca 23.00 och så upp 04.30 på lördagmorgon igen. Hmmmm svårt. Får nog bli så att jag bestämmer mig spontant imorgon. Hur som helst ska vi först kolla på Werders avslutsträning, sen får jag se hur jag gör. Och det ska bli superfint väder i helgen (om än med ev åskskurar). Men uppåt 20 grader och även så i början på nästa vecka. Inte helt fel. Både igår och idag är det sent på kvällen ca 15 grader och jag har balkongdörren fullt öppen utan att det blir kallt. Härligt!

Inga kommentarer: