tisdag 20 januari 2015

Äntligen börjar man märka dagarna blir längre

I vanliga fall måste jag alltid använda cykellyset när jag åker iväg för att jobba vid 17-tiden men idag var det så ljust det inte behövdes. Först en halvtimme senare plockade jag fram det. Härligt! Man märker dagarna blir längre och längre och genast gick det enklare att jobba!

Skönt är också att jag imorgon bara gör förmiddag. Jag börjar en kurs på gymmet imorgon som är 8 veckor och går varje onsdagkväll. Så fyra onsdagskvällar har jag tagit semester. Skönt att få en halvdag mitt i långveckan nu framöver. Efter dessa åtta veckor är de ju dessutom vår och då är det alltid lättare jobba kväll. När det inte är kolmörkt hela tiden.

Hoppas hammisarna vill vakna tidigt idag, jag är trött och skulle vilja komma isäng senast 23-tiden faktiskt.

Inga kommentarer: