torsdag 29 januari 2015

Träningsvärken from hell

Fy faaan. Körde ju 30 min gruppass mage iförrgår och igår mitt vanliga träningsprogram. Som också innehåller mycket magövningar. Idag har jag grym träningsvärk. Skratta och hosta är inte att rekomendera....

För övrigt har vi knäppt väder. I morse snöade det dasslock och det blev snabbt rätt mycket snö. Men sen ett par timmar skiner solen så nu är allt borta igen.

Vid tvåtiden ska jag ta bussen till Real och kolla på cykeln. Måste vänta tills då för jag ska samtidigt passa på att hämta upp ett papper på en läkarklinik bredvid (inte till mig, för en patient) och de har stängt mellan 11-14.

Imorgon kväll blir det IKEA med Hanna, jag ska köpa garderober och bygga om till burar. Påbörjar det jobbet på lördag men får se när jag hinner få klart det. För på lördag kväll ska jag hem till Hanna på fest, hon fyllde år igår och firar det i helgen. Sen måste glasskivor beställas och de kan man mäta först när själva byggandet är klart. Sen på söndag är det match, Werder spelar hemma och möter Hertha.

Inga kommentarer: