lördag 10 januari 2015

Lördag förmiddag

Jobbat, varit inne i stan på Cambio och gjort det obligatoriska infomötet, fått chipkortet och på måndag kommer pin-koden på mail sen kan jag boka bil där när jag vill :). Ska blir intressant att prova.

Nu ska jag se på vintersport tills jag måste ut i kväll igen. Har så ingen lust. Och det inte pga att det är helg och jag måste jobba, jag gillar jobba helg om det inte är nått annat som krockar (som tex fotboll med det är ju uppehåll nu). Det är oftast lugnare, inga chefer ivägen och allmänt mindre folk ute. Jag är hellre ledig vardagar faktiskt. Speciellt här där allt (nästan) är stängt på söndagar. Men idag blåser det (igen) och regnar. Iof ett lätt duggregn men i kombination med blåsten blir man jäkligt blöt. Gick från spårvagnen och hem det är ca 400 meter och blev blöt genom en tjock jacka. Suck liksom.

Inga kommentarer: