tisdag 13 januari 2015

Lyx och ettårskalas

Idag har jag jobbat först 20 min vid sjutiden. Sen åkte jag hem och åt frukost och sov 1 timme till. Sen har jag jobbat 45 min och nu är jag klar. Det är för sån lyx vi sliter på dubbelveckorna :). Även om det just idag var lite extra extremt, redan imorgon är det slut på den jättelyxen då en av mina patienter kommer tillbaka från sjukhuset.


Ikväll firar vi Thekla och Kassandra som fyller ett år! Blir en hamstertårta ikväll.
Kassandra

Thekla
Men nu ska jag städa, sen till stan tandläkaren och plasma. Jag skjuter upp cykelletandet till imorgon, då har jag hela dagen på mig och kan åka runt med buss och spårvagn tills jag hittar en. Idag måste jag ju passa tandläkartiden så jag kom på det är inte så smart göra det idag trots allt.

Inga kommentarer: