onsdag 28 januari 2015

Onsdag

Jag gillar onsdagar. I alla fall på kortveckan. Då är det bara 2 dagar till att kliva upp tidigt på. Härligt. Dessutom är det Bundesliga igen i helgen! Vinterpausen är slut. Fast fredagens match är Wolfsburg - Bayern så himla ointressant. Men förmodligen kollar jag ändå bara för att det var flera veckor sedan det var fotboll.

Idag ska jag inte sova :). Jag måste dammsuga, köra en tvättmaskin, laga mat det blir spaghetti med köttfärs. Ja, inte köttfärssås utan bara köttfärs. Sen ska jag till gymmet och köra ett pass och sen är det 1 timmes kursträff också.

Imorgon gör jag ett nytt försök att köpa en ny cykel. Har hittat en på annons på Real som ser ut att ha mina två krav, lyse som lyser när man trampar inte dymo och 7 växlar som inte är kedjeväxlar. Får se hur det ser ut i verkligheten så att säga. Men tar bussen dit och hoppas på att kunna cykla hem.

Inga kommentarer: