lördag 31 januari 2015

Ung och vild

Så här hittade jag Wonder imorse strax efter klockan 9. Jag sa åt henne att små hamstrar ska sova vid den här tiden. Tsssss. Glöm det sa Wonder. Hon klättrade, bet på gallret så jag stoppade ut henne på Charlottes lekplats (för Thekla låg och sov i den stora) efter 1 timme där stoppade jag tillbaka henne och då bet hon lite på gallret men gick sen vid 11-tiden äntligen och sov. Snacka om ung och vild!

Jag cyklade in till Stadion strax efter 13.00 kollade innan om matchen var inställd då det snöat lite på förmiddagen, men nu var det sol. Stod inget. Men när jag kom dit tjugo i två så var den inställd ändå. Men de måste gjort det sent, spelarna var ombytta till matchkläder och joggade runt på konstgräset. Som inte heller var spelbart då ingen tagit bort snön, även om det bara var 1 cm. Så jag fortsatte in till stan, köpte blommor till Hanna ikväll och lite lyxig choklad. Sen hem och började bygga ihop IKEA garderoberna, den ena är väl till hälften färdig.

Nu ska jag äta, se lite Bundesliga och sen fortsätta med garderoben tills jag måste börja göra mig iordning för ikväll.

Inga kommentarer: