fredag 16 januari 2015

Klart för idag

Nu har jag flyttat om i vardagsrummet igen. Men nu tror jag att jag är nöjd. Nu står inte längre hamsterburarna "på varandra" utan nu har jag lite mer plats. Helst skulle jag vilja byta ut dom till stapelbara men ska jag köpa färdiga blir det dyrt (för att jag har så stora) eller så kan man bygga själv men jag är inte direkt bra på att bygga. Men så länge får det duga så här.

Kom på att om jag ändå rensar ur garderoberna så är de ju då tomma. Så frågan är, ska jag satsa stort och riva ut mattan i sovrummet också? Skiten ska ju ut, har jag redan bestämt. Kanske lika bra få det gjort i helgen då? När jag ändå håller på liksom.

Har även plockat bort mycket småkrafs som legat eller stått framme och stoppat in i skåp. Det får bli steg 1. När jag märker det bara ligger i skåpen får steg 2 bli att slänga bort det. Men vi börjar med att gömma skiten :)

Nu får det vara för idag, jag orkar inte mer just nu.

Inga kommentarer: