fredag 16 januari 2015

Paus

Varit flitig trots mycket sport på TV:n. Har precis skurat klart hela toan. Och då menar jag hela toan inte bara toastolen. Pust. Sen har jag påbörjat ursortering ur garderoberna. 1 är klar i alla fall. 3 återstår. Men nu har jag tagit en paus.

Hela helgen (och från idag kl 10.00) ledigt och inte en enda tid bokad. Jag har iof ett par saker att göra men ingen tid att passa. Det jag hoppas få gjort är:


  1. Äntligen lösa cykelfrågan och köpa en
  2. Lämna plasma
  3. Storstäda klart + tvätta
  4. Gymmet minst 1 dag, helst 2
  5. Väga hammisarna (varje lördag)
  6. Hinna se många avsnitt på Cityakuten (hur jag nu ska klämma in det i all sport :) )
  7. Hmmm tror det var allt. Sen om jag hinner borde jag sortera ut lite böcker och sånt då mina bokhyllor svämmar över men det är ju inget akut.

Inga kommentarer: