fredag 2 januari 2015

Slut på härligheten

Är iof ledig i helgen men sen är det slut på lediga dagar lite här och där och det vanliga 12 dagars perioden sätter igång igen efter storhelgerna.

Bilder ur filmen
Har fyra patienter mellan 19-20.15. Ska sprinta hem fort idag för 20.15 kommer VM-filmen Die Mannschaft (som jag iof redan sett på bio) på TV:n. Lite mer härliga VM-minnen.

Blåser typ storm här idag (igen) och jag blir åter sååå tacksam över att jag inte 4 gånger om dagen måste över Erdbeerbrücke något mer.

Imorgon är det också slut på latdagarna, jag drar igång gymträningen igen. Sen det vanliga tröket med städ och tvätt måste klaras av. Och så är det ju backhopparveckan från Innsbruck. Får se om man ser huset jag bodde i. Man brukar göra det när de visar uppifrån backen. Bodde ju strax nedanför, till höger i ett gult hus. Kan ni hålla utkik! :)

Inga kommentarer: