söndag 11 januari 2015

I morgon

Har massor att göra efter jobbet imorgon. Först köpa en cykel. Hoppas hitta en prisvärd. Därefter (eller om jag gör det först) blir det gymmet. Sen på kvällen ska jag med Thekla till veterinären. Jag tycker hennes päls ser lite tuffsig ut och hon kliar sig lite, bäst han får kolla på henne. Finns en hamsterexpert i närheten där Annika bor, hon är snäll och följer med mig på mitt första hamsterveterinärbesök också. Thekla är ju snäll hemma men jag tror hon pga att hon är lite osäker och försiktig kan bli lite bitig hos veterinären.

På tisdag måste sen jag till tandläkaren och före det vill jag lämna plasma (bäst fylla på plånboken).

Utöver sånt måste jag även göra det vanliga tröket med städ och tvätt som under mina långveckor blir lite eftersatt. Skulle även vilja hinna bygga lite hamstergömställen och sånt. Lär ha fullt upp alltså. Sen i slutet på veckan måste jag hälsa på Hanna, hon hämtar ju sin hundvalp på torsdag!

Inga kommentarer: