söndag 6 maj 2007

Bara jag kan lyckas med en sådan sak

Jag och Anna var på Marknaden i Rättvik idag. Allt jag köpte var en glass :). Men sen på väg hem så fick jag inte ner mitt bilbälte i bälteshållaren. Tittar ner och har lyckats tappa ner en del av mobilsmycket i den! Och där satt den fast. Försökte då optimistiskt trycka ner den i botten men det funkade inte utan istället sitter den lilla glitterbiten ännu mer fast ännu längre ner :(. Så nu måste jag åka till min bilmeckare imorgon och snällt fråga om han kan fixa det på stört. Liksom ingen höjdare att åka runt utan bilbälte, både med tanke på säkerheten men också med tanke på vad böterna är numera för sånt.... alltså hur lyckas man pricka så precis så att det ramlar ner i just det lilla hålet när den hade kunnat ramla av var som helst ju. Sånt händer bara mig.

Nu ska jag sammanställa det här med flygpriser och dagar och sedan diskutera alternativen med Vickan någon dag.

Inga kommentarer: