torsdag 3 maj 2007

Så varmt det blev på eftermiddagen

Åter en seg morgon. Ställde om alarmet 3 gånger innan jag masade mig ur sängen. Vilket gjorde jag fick bråttom eftersom jag strax måste åka till jobbet. Så direkt ut till stallet och hämtade in Den Vilda från hagen. En stillsam tur runt golfbanan. Den andra väntar på bakskor och tar det väldigt lugnt nu tills dess. Ut med henne igen och gav båda mat. Och jag mitt pucko satte på dom täcken för inatt var det under 5 grader och dom går ju ute. Men ju mer klockan blir nu på eftermiddagen ju mer stiger temperaturen. Jaja det är i alla fall tunna bomullstäcken dom går med. I värsta fall får jag väl ringa stallägaren och be henne ta av dom.

Nu ska jag kolla hur Finland spelar sina matcher i nästa gruppspelsomgång och sen rusa iväg till jobbet.

Inga kommentarer: