söndag 13 maj 2007

Ny blogg

Inte min då! Den traskar på i sina vanliga fotspår. Men min gamla arbetskompis Freddan har skaffat sig en. Så här skrev han på jobbmailen:
"Har nu skaffat en blogg efter det jag pratade med dig.
Gör det mesta som du gör. Du lärde mig hur man gör en hemsida och nu blogg."


Varpå jag snabbt svarade, när ska du lära dig digga backhoppning då så kan du åka med till Finland? Ingen annan vill ju med dit och hans fru är finska så jag tänkte att där kan dom ju kombinera nytta med nöje liksom. Fick inget svar på det.....undrar varför? Jaja än har jag inte gett upp. *S*

Vill ni läsa om livet med småbarn, fru och annat så finns länken här till höger. Vi lever väldigt olika liv men fan så kul vi haft på jobbet genom åren! En av få människor jag verkligen saknar från Uppsalatiden!

Inga kommentarer: