torsdag 31 maj 2007

Mer uppåt

De senaste dagarna har ju varit lite deprimerande om man säger så. Har inte fått den efterlängtade lappen i brevlådan än men är i alla fall lovad den via mail så håll tummarna den finns där imorgon.....avslöjar inte varifrån än, har lärt mig inte ropa hej förrän man har det man blivit lovad i sin hand. Men jag orkar inte göra fler försök med puckot på lokaltidningen i varje fall. Så funkar inte det här då har jag verkligen slut på idéer.

Havu har varit i Stockholm! Tog sig visst en Stockholmstripp med båt i måndag-onsdag. Hade enligt "min spion" jättekul på båten! Synd jag inte visste det då, så hade jag ju kunnat ta en Helsingforstripp tisdag-torsdag. Men allt ska man få veta i efterhand *mummel*

Den här synen mötte mig i morse..... de var inte så pigga på att kliva upp precis men eftersom jag och den röde hade en dejt med veterinären var jag tvungen att väcka dom.

Inga kommentarer: