måndag 7 maj 2007

Flygproblem

Åh dessa flyg *suck*. Alltså egentligen inga jätteproblem men att flyga hem redan 08.10 på måndagen näe.... och nästa flyg går "redan" 10.40. Får nog inse att jag måste stanna till tisdagen. För visst flyget går 10.40 men så ska jag innan det åka bil från Hiza till Stuttgart och checka in i tid osv. Inser alltså hur tidigt jag måste upp och det lär ju vara party även på söndagen.

Går iof ett sent flyg på måndagen men då får jag sitta i 12 timmar på flygplatsen i Berlin mellan 22-10. Vilket inte gör mig så mycket egentligen, bara det finns något öppet fik en del av natten så... Vore ju så enklare om jag kunde hänga med hela veckan men det räcker inte min ledighet till eftersom jag hellre åker ner igen i oktober.

Nu ska jag smurfa vidare och se hur stor flygplatsen i Berlin är. Är den som Dala Airport är den ju ingen höjdare liksom....den är ju tom stängd på nätterna!

Inga kommentarer: