torsdag 17 maj 2007

Finska B-laget

Nu har man nominerat B-laget också:

Lauri Hakola
Jussi Hautamäki
Risto Jussilainen
Kalle Keituri
Juha-Matti Ruuskanen
Kimmo Yliriesto

Jag hade två fel. Jag hade gissade på Joonas och kanske Axu (läs: hoppades ) och missade Lauri & Kimmo istället. Och så trodde jag att Sami skulle vara med i B-laget också.

Team Vancouver är:
Joonas Ikonen
Mika Kauhanen
Kai Kovaljeff
Jere Kykkänen
Ville Larinto
Timo Leppänen
Olli Muotka
Sami Niemi
Jesper Ruuth
Anssi Ylipulli

Fast där måste jag ju säga att många i A-laget ju kommer vara i sin bästa ålder så jag hoppas ju innerligt att få se dom där; Havu, Arttu, Harri och Vellu. Även Matti är ju i bra ålder då. Det är ju bara 3 år dit ju!! Och vem vet kanske Rane vill ha sitt OS-guld. Fast det beror nog mycket på hur det går nästa säsong.

Inga kommentarer: