söndag 27 maj 2007

Ett sista försök sen ger jag upp! Orkar inte mer.....

Var inne och läste lite noggrannare på Hizas ackrediteringsansökan inför SGP. Jag MÅSTE få ett intyg annars kan jag säga bye bye Hiza. De tar inte emot ansökningar som skickas utan att en kopia bifogas på ett pressleg eller ett intyg för "fria journalister" från deras uppdragsgivare. Så nu har jag - tycker jag själv - mycket pedagogiskt försökt förklara för Mr X på tidningen XX varför jag måste få ett intyg och att jag inte är ute efter att spela journalist eller nått utan det är faktiskt något nödvändigt av vissa praktiska skäl.

Har dock inte så stort hopp och funkar inte det här så ger jag upp. Jag har inga fler förslag/möjligheter/kontakter. Och tiden är knapp, 1 månad tills "skiten" (ursäkta uttrycket) måste vara ivägskickat.

Missmodig? Ja som tusan..... vad fan gör jag annars?????

This is the end you know
Lady, the plans we had went all wrong

I slowly realized there’s nothing on our side

Out of my life, Out of my mind

The fairytail gone bad


~Sunrise avenu~






Inga kommentarer: