onsdag 2 maj 2007

Härlig dag!

Somnade inte förrän typ tre-fyra som jag trodde och sov ända till halv tolv. *suck* inte vad jag hade planerat precis. Ner på stan direkt och shoppade en nyckelringsklocka. Jag gillar nämligen inte att ha klocka på mig på sommaren, det blir varmt och så får man en fin vit rand på handleden. Så nu har jag en lite fin klocka som jag kan fästa i nyckelringen, på kläderna eller väskan osv. Himla smidigt och perfekt.

Sen hem och byta kläder bara och iväg till stallet. Idag var en sån där dag det är härligt att ha häst. Sol men lagom varmt, inga flugor och en mysig härlig ridtur i skogen och på skogsvägar. Den stora frågan är väl om det är värt 5-6000 kr varje månad?? Egentligen inte kanske.....

Tyvärr är det inte jättevarmt, bara runt 15 grader och blåser lite. Så det är inget väder att själv sola i. Så det blir väl att se Sverige spela hockey istället.


Inga kommentarer: