torsdag 24 maj 2007

Typisk trist dag

Grått och regn. För lite sömn (gått av natt och måste vända tillbaka dygnet). Ja inte har man lust till mycket inte. Fast jag fick mitt lönebesked idag - det var kul! Men fasen vore väl annars med all den övertid jag jobbat.

Nu ska jag lägga mig på soffan och glo på TV resten av dagen. Har faktiskt varit ute och ridit i regnet + stått 1 timme på Lugnet i regn och lyssnat på info inför SM. Så jag är värd det tycker jag.

Imorgon blir det shopping med Anna i alla fall! Kul, få se om vi går på bio också. Men det blir inte Piraterna för hon hade inte sett 1:an och 2:an. Men det kanske går någon annan kul film. Utbudet är ju lite mindre här än i Uppsala som vi båda är vana vid.

Sen är det Medeltidsmarknad i Leksand i helgen också. Men ev ska det regna hela helgen och isåfall skippar jag det.

Inga kommentarer: