tisdag 1 maj 2007

Mycket hockey idag

Fastnade framför matchen Danmark-Ukraina, mest i brist på annat att göra men blev glatt överraskad! Den var riktigt rolig att titta på och sista perioden var spännande. Om 1,5 timme börjar dagens godbit, Finland-Ryssland. En höjdarmatch som jag ser framemot jättemycket.

För övrigt har jag mest tagit det lugnt idag, sov länge, jobbade ju till 03.00 och hade svårt att somna också. Stallet blir sent idag efter hockeyn. Har nämligen kvällspasset, annars hade jag passat på att åka ut nu men det blir för tidigt. Dålig planering av mig att lyckas boka kvällen just idag. Men äh låter hästarna vila så är det inte så farligt. Ska se om jag kan lura med mig mamma också. Hon brukar tycka det är kul vara med och greja dom dagar jag inte ska rida. Då går det dessutom snabbt.

Inga kommentarer: